onsdag 13 maj 2009

Nu så..

Nu har jag börjat känna mig männsklig igen...
Sen i söndags har jag haft feber och varit så där riktigt förkyld :/
igår försvann febern, men den ersattes av en underbar Huvudvärk istället :P

jaja.. idag mår jag faktiskt bra igen... fortfarnade liiiite förkyld, men de är ingenting
att klaga över...
Jag är lite små besviken att jag inte mådde så bra i går. för då var mina
arbetskamrater var hos A-s och skulle tacka av henne...
Jag hade jätte gärnat velat vara där!! :(

jaja.. Om du läser detta, så önskar jag dig en fortsatt trevligt fortsättning på ditt nya jobb =)
Och med resten av ditt liv :D

nä nu blir de faktiskt en Promenad!!! Underbart, att kunna gå ut utan att hålla på ramla ihop :)
Kan lätt bli lite rastlös när man inte har lämnat hemmet på så här länge :P

Inga kommentarer: