söndag 3 maj 2009

Lygnevi

gårdagen spenderades först hos sophie, sen blev de en snabbis till nettan,
innan de bar av till Lygnevi :P

så här började kvällen iaf :P

alla har prata så gott om detta ställe, och att de är hela familjer som far dit,
och att de inte brukar vara så jääte mkt folk, men att de var väldigt mysigt och trevligt..

Men varken bu eller bä var de ! :P
inte var de nå familjer där :P eller lite folk..
fyfan vi fick ju köa redan i bilen på väg till parkeringen!!!

Sen när vi väl parkerat bilen, så var de ju typ 2 km lång kö in till lygnevi...
och eftersom jag aldrig varit där så visste jag ju inte hur de såg ut på insidan,
men när vi väl kom in så insåg jag ju att de var en aningens mkt folk där inne :P
Man kunde varken titta till sitt höger eller vänster... för då knuffade man till någon..
Och kön till baren tog typ 30 minuter innan man var framme.. SKIT KUL... eller inte...
Så vi 01 tiden var jag o S lite små less på att vara där faktiskt...
tråkigt... men men... vi vart fulla o nöjda med allt annat... och vi lever ju :P

detta är faktiskt också i början av kvällen.. trott de eller ej :P


jajaja... i kväll blir de iaf en tidig kväll för min del :)
Hoppas ni andra får en bra kväll :)

Hej Svejs :P

Inga kommentarer: