onsdag 6 maj 2009

VAD I HELVETE!!

Åhh vad less man kan bli!!!
tidigare i dag har jag fått lite mejl som jag inte har sett
förrän nu i kväll.
och dom gör mig en aningens upprörd!!
Första mejlet var ju då självklart från min lärare
som skriver att vi måste göra om en sida på tentan som vi skrev
förra tisdagen! Och detta måste VI göra
för att dom jävlarna har GLÖMT att häfta fast
den sista sidan på provet !
Och visst, fine, alla är vi mänskliga,
men detta är en Prinsip sak för mig, och mina underbara
klasskamrater!

Det är inte vi som har gjort nå fel!
Och då tycker vi att de är inte vi som ska sota för de heller!!
vi har fan liv utanför skolan!!
och vi har ju fan Praktisk tenta nästa gång!!
så vi ska göra 2 tentor?!!
NEVER, säger jag bara !!

USCH, vad jag blev upprörd just nu...

men som tur var så fick jag en massa mejl från mina klasskamrater också..
och de tyckte som jag... detta är en princip sak!
Dom får stå de kastet att De inte hade tittat igenom
proven före de gav ut dem till oss..
Och dessutom....
Efter vi alla var färdiga med provet
så sa vi till våran lärare att de kändes som att de var
ett sånt litet prov.. men hon sa att de var de
ända frågorna de hade..

SÅ FAN HELLER ATT JAG TÄNKER SKRIVA NÅN MER TENTA NÄSTA GÅNG!!!
Ha en bra natt... för jag kommer gå här på jobbet och vara upprörd!

Inga kommentarer: