tisdag 5 maj 2009

oj så sköööönt

idag har jag också hunnit med lite saker.. :)
vaknade vid 09.30 tiden, och kände bara panik i kroppen..

Så jag flög upp ur sängen och sen när jag vl var uppe, visste jag inte riktigt varför
jag hade fått sån panik... så de var ett väldigt konsigt uppvaknade :P
men väl uppe så städade jag lite till, de som jag inte hann i går.. :P

Sen blev de att sticka in till partille med Linda, men vi kände oss lite oruttinerade :P
det vart inte många kronor bortslängda idag... och annars brukar de försvinna
en del ur kontot när vi sticker till partille... men inte i dag... Mycket underligt :P

Och sen när jag kom hem var jag SKIT trött..
Såjag lagade mig lite mat, och sen tog jag mig en Lååång powernap på soffan...
Åh de var skönt som fan !! =)

Så nu ska jag snart ut med lexie lou, sen blir de att bara ta de lugnt innan jobbet...

Inga kommentarer: