måndag 25 maj 2009

bara min egna tid..


Så här har min dag sett ut..
Vaknade och de första jag gjorde var att sätta på lite kaffe...
packade ihop lite träningskläder.
Drack mitt kaffe i lugn och ro :)

Sen blev de promenad med Lexie :)
det var riktigt skönt med en promenad, förutom att de
kändes väldigt kvaft i luften..
men men, vad gör man inte för sin bebis? :P

Sen blev de att gå hem och lämna av min bebis och sen blev
de gymet! :)
Åhh vad skönt de var... de var 30 minuters Intensiv träning..
de var precis vad jag behövde..
mina armar skakar fortfarande.. och de kommer de nog göra
I några dagar framöver :P
kommer nog känna av ryggen o magen i morgon... :D

sen blev de att hoppa in och ta en LÅÅÅÅÅÅNG dusch! såååå skönt :)

Gjorde mig i ordning och sen blev de en sväng till partille också..
Och sen jag kom hem har jag bara legat på altanen och njutit av solen..
(som ni ser på korten längst upp så njuter både jag och Lexie av solen)
och nu ska jag kanske göra någonting att äta? :P
Sen blir de väl ut en sväng igen och njuta av sista solen :D

Underbart med en dag, bara för en själv..

1 kommentar:

Michaela sa...

Å ilken mysig dag ni verkar ha haft! Jag längar tills den dagen jag kan unna mig en sån dag. Det får bli när skolan är avklarad.

Hoppas att ni får en fortsatt bra vecka!

Kram