fredag 1 maj 2009

Funderingar..

kring sommaren...

Jag har 3, nästan 4 veckors semster i sommar... och jag har planerat att vara upp i boden
hela semestern.. Men funderingarna är kring hur jag ska göra nu med min lill bebis...
för Lennie ska vara i huset, och ska inte upp någonting i sommar. för annars hade ju han tagit med henne upp med bil..
Men nu när han inte ska upp så måste ju jag då ta tåget upp med henne...
Men sen började jag fundera...
Eftersom det med största sannolikhet att de är min sista sommar som jag verkligen
inte behöver ta med lexie upp. så funderar jag på att faktiskt lämna henne här nere med lennie i 3 veckor!
Men, jag vet inte...
Hur ska jag göra ?!

Och jag måste väl lägga till att Lennie faktiskt vill ha henne!
så jag tänker inte tvinga han att ta han om min hund...
men han vill!!

men jag får ändå beslutsånges...
för, ska inte lexie få komma upp förrän nästa sommar då eller?!
Hon behöver ju få komma upp lite också.. och få lite semester, för att få
träffa sin kompisar och mormor/morfar :P hahahaha
Jaja, jag får se hur jag löser detta..
För om hon ska med så måste jag boka biljetter typ... NU... :P
så jag vet att både jag och lexie får plats på tåget :P

jaja.. nä nu ska jag gå ocg göra någon nytta här på jobbet...

Sov gott på er andra... och sup inte för mkt i kväll :P

Inga kommentarer: