tisdag 26 maj 2009

Jäkla Byracka!

visst är hon söt... Men skenet kan BEDRA!


Imorse började min älskade hund att väcka mig vid 04.30 tiden!
och väckte mig en gång i timman tills jag gick upp.!
Måttligt road!!
och just när man ska jobba i natt och verkligen behöver
få sova ordentligt.. de är då hon kommer på att göra såhär...
Morr!

Och sen när jag väl gick upp så upptäcker jag att hon har
varit i Ben förrådet och käkat lite...
eller... lite och lite...
typ 15 ben....
+ att hon tyckte att hon skulle få frukost också...
Jävla byracka!!!
Som sagt... jävligt tur att hon är söt....

Fast just i dag såg jag denna skit hund.. Djävulen själv :P

som sagt....
Tur att hon oftast visar den söt och snälla sidan.
för annars hade hon varit otroligt billig
och i en annons på blocket vid de här lagret :P hahhaha

Så ser ni en annons på en rottis tik 2½ år..
Som ägaren har blivit "allergisk" helt plötsligt
så är de JAG! :P hahahahaha

Nä nu blir de promenad i skit vädret...
ha de gött :)

Inga kommentarer: