onsdag 10 mars 2010

världens sötaste....

En sak som jag iofs har insett för längesen är ju att jag har världens sötaste rottweiler!!
Idag har hon gjort sin matte lite smått galen... och det är inte hennes fel... det bara är så..
Hon håller på att fälla bort all sin vinterpäls... och jag hittar hennes päls tamefane mig ÖVERALLT!!! och jag har hållt på att bli liiiite smått tokig... men som sagt....

Sen har jag ju insett att det är bara så de är... och jag får överleva tills denna period är över...
+ att de är jääääkligt tur att hon är världens sötaste!! :D






Hon har varit sååå himla mysig idag också... hade hon fått bestämma så hade vi legat på
golvet och bara myst heeeeela dagen.....
Som ni ser på Bild nr 2..... så ligger hon alltid när hon vill ha uppmärksamhet.... + att hon rör sig som en orm och låter som en gris :P

De du :P
Vad skulle jag göra utan henne? Hon förgyller verkligen min dag.....
Och nu har hon faktiskt börja lära sig att Posten kommer genom luckan i dörren... :)
Hon lär sig snabbt min bäbis :)

Inga kommentarer: