tisdag 2 mars 2010

kul att vara tillbaka..

Gud vad de var roligt
att vara tillbaka på mitt gamla jobb natten som var...

Det ända som kändes konstigt, var att de inte kände
igen mig när de kom på kvällen...
Och då kände jag att jag hade varit borta från jobbet
FÖR LÄNGE!!
Men sen så... då satte tjötet igång, och de var jätte kul
att prata om gamla minnen från
våran då gamla avd, som nu längre
inte egentligen finns... kan man väl säga?
Sen var jag väl ganska glad att jag fick jobba med dem jag jobbade
med... fick nästan en liiiiten klump i halsen
om DEN skulle ha jobbat.. men så illa blev de inte.. :)

Sen idag har jag varit såå jävla trött... jag har gått runt i min egna värld..
var en sväng till linda o tog en kaffe, sen en sväng till anneli,
och nu sitter jag här och gäspar.....
ILLA....

Får väl se om jag hittar på nå ikväll.. eller om de blir en tidig kväll för min del :)

Inga kommentarer: