fredag 5 mars 2010

sov gott :)

Underbart att man har börjat komma in och sova
ordentligt på dagarna nu igen, efter jag har jobbat....

Har nämligen haft en otroligt tung period med min
sömn just efter jag har jobbat....
Har vaknat före 14 varje dag och verkligen inte kunnat
somna om....
Och med tanke på att jag annars lätt kan sova till efter 16
någongång, så tog de på krafterna, och absolut
när man typ skulle jobba 3-4 nätter i rad...
Då var man helt död kan jag ju säga....

Men men.... nu verkar den perioden vara över...
idag sov jag till lite före 16, och kände mig riktigt utvilad faktiskt...
UNDERBART!! :)
Får väl då bara hoppas att de håller i sig resterande 3 dagar.... :)

jaja.. nu ska jag ta mig en lite middag...
Sen blir de lugna puckar fram till jobbet :)
Tjingeling

Inga kommentarer: