lördag 6 mars 2010

får sig några skratt...

Ojj vad man kan ha roligt när man jobbar natt...

Har suttit och blivit terroriserad av sms drottningen själv... :P
Och de är bara elaka saker hon skickar mig :)


SOM T.EX.......

"Dessa varningstexter ska såsmåning om införas på alla öl- och ciderflaskor/burkar

VARNING;
Alkoholförtäring kan få dig att tro att du viskar, trots att du inte gör det.


VARNING;
alkoholförtäring har den verkan att du ser ut soom en idiot när du dansar.

VARNING;
alkoholförtäring kan få dig tro att du kan sjunga.

VARNING;
alkoholförtäring kan få dig att tro att ditt ex kommer att dö om du inte
ringer honom/henne kl 04 på morgonen.

VARNING;
alkoholförtäring är den största orsaken till annars oförklarbara asfaltsmärken/ gräsfläckar i ansiktet och på knäna.


VARNING;
alkoholförtäring kan orsaka fantasier om att du är hårdare, häftigare, snabbare och ser bättre ut än alla andra människor.


VARNING;
Alkoholförtärning kan få dig att tro att du är osynlig.


Skicka detta varnings sms till alla som behöver det. Alla behöver veta vad alkohol kan orsaka... Nu kan du fundera över varför just Du fick det här sms;et.."

Tack för den säger jag bara :P hehehehehe

Sen fick jag betydligt trevligare sms också... som inte var elakt :P
Mer skrattretande :) Och de kan behövas här på natten :)


jaja... tack för att ni underhåller mig mina vänner :)
Tjingeling

Inga kommentarer: