måndag 1 mars 2010

helgen i ett inlägg

Ja, måndag är här men jag är fortfarande ledig... Underbart :D
Min helg har varit helt underbart... en riktig tjej helg kan man väl
säga :)

Fredagen;
Ja, fredagen började tidigt för min del... vaknade vid 09 tiden,
gick upp och gjorde mig iordning för att sticka in till stan
och till The Studio för att ta lite kort :)
Kl 11 tog vi bussen in till stan och innan vi gick upp
Så tog vi oss en sväng till systemet också....
För man kunde ju sitta däruppe på studion och ta sig en cider el två :)
MKT BRA :)

Efter vi hade blivit sminkade och tagit våra kort
så var kl helt plötsligt 16 på eftermiddagen, och jag var såååååå hungrig!! :)
Så vi tog oss en sväng till Amaising Thi, som ligger precis vid heden parkeringen..
Och det är såååååå jävla gott!! :)
Det är en thi buffe, som man väljer mellan en massa saker
Och så wokas de på plats.... MUMS! :)
Där satt vi tills kl var 19 :) Och vi hade jätte roligt...
Vi skrattade och tjoade så resten av restaurangen kanske blev
Liiiiiiiiite störda av oss :) men VI hade roligt iaf :)
Lördag;
Ja, sen blev de lördag också....
När jag vaknade var jag väl inte allt för sugen på
att gå ut på kvällen.... men men... jag vaknade till liv litegrann....
For och hämtade upp mina kläder som jag hade delat ut
till mina vänner på fredagen.... hehehehe :)
sen for jag och hämtade min BÄBIS!!! :)
Som har varit borta från mig i 2 veckor...!
Det var heeelt underbart att få hem henne! :)

Efter de blev de också att röjja upp lite här i lägenheten...
hade kläder i HELA hallen.... nästan så att de stod uppstaplat på
varandra...
Hade ju massa rentvätt som skulle vikas in i garderoben...
men som jag hade DRAGIT på sååå länge jag bara kunde...
Men nu blev de liiite väl mkt, så det var ju bara att sätta igång... SUCK..
+ att morsan hade jag skickat ner hur mkt saker som helst.... ännu ett SUCK! :P
Guuu vad jag har saknat henne!!

efter städningen, kom A o M och så satte vi oss och
tog oss några Vita ryssat... :P
Och bara satt och tjötade... sen blev de en
sväng ner till Romas också... som är en lokal pub här i landvetter...
Det var väl trevligt... inte riktigt min grejj... men men..
satt väl där i 1½ timme, innan jag tog mitt pick och pack och gick hem
igen... :)

Söndag;
lunga puckar, eller gick upp tidigt,
Skulle hjälpa en kompis att flytta.... och de gjorde jag...

NU ser jag att detta inlägg blev jätte långt...
Så vi avslutar här...
Tjingeling!! ;)




Inga kommentarer: