torsdag 25 mars 2010

Misshandlad!!

Usch vad jag har blivit misshandlad idag!! Folk har stuckit mig!!!!!
FLERA GÅNGER!!!!
och dessutom inte lyckats få ett ända jävla prov!!
Jag visste väl att jag inte kunde lita på någon annan än mig själv....
Suck :P
Jaja.... nu är de gjort iaf.... de tog min "stick" oskuld... utan nått lyckat resultat...
helt klart den sämsta oskulden jag har blivit av med! :P






Jag såg ju ut som en liten nåldyna/pundare, när jag gick därifrån...inte snällt... inte alls snällt :P

Sen stack jag till lindan och kved liiiite...och drack lite kaffe och tjötade :)
fick mig t.o.m. lite brunch också :) tihii :)
Igår fick jag och linda oss ett litet ryck att tvätta bilarna :)
eller.... linda "tvingade" mig att komma och hålla henne sällskap :P
Och då tyckte jag att de var likabra att tvätta min bil också :)


Och de var skönt att få de gjort... för de var BEHÖVLIGT.... och jag skylller
allt på min lortiga hund :P hehehe....
eller... utsidan på bilen är ju inte hennes fel.. men de är slaksvädrets fel.. hehehe :)
Guuu vad skönt de är att skylla allt på nån annan :P hehehe

Inga kommentarer: