söndag 28 mars 2010

underbara natt..

eller inte......
eller jaa.... natten i sig var ju bra på jobbet... :) Så de är inte de jag klagar över :P
Utan rättare sagt morgonen!

Jag fick ju sluta liite tidigare idag, för att jag hade lämnat bor min hund till Mary...
och hon bor en bit bort kan vi ju säga... så jag tyckte att de hade varit sköönt att
kommer dit i tid, och ändå vara hemma i "normal" tid...
Och det gick bra till en början :)

men sen smsade en visst människa.... ska inte nämna namn!! men en viss människa,
som man kan säga att jag är skyldig några skjussar/hämtningar....
Då behövde han komma hem från CENTRALEN......
och då var jag lååååångt från centralen om man säger så... :P
men men.... snäll eller dum som jag var så tog jag mitt pick och pack... alltså lexie
och for snällt iväg mot stan och plocka upp detta fyllo..... hmmm....

Så jag var hemma vid 07.45.... istället för så där 07.00.... hmmmm......
GRR.... jaja... ska lägga mig ett litet tag till nu... vaknade väldigt tidigt idag måste jag säa...
Innnnte Kuuul.... Innnnte kul!!

Inga kommentarer: