fredag 26 mars 2010

känt mig duktig...

idag har varit en sån där dag när man bara har tagit tag i saker som man har behövt göra..
T.ex. dammsuga, diska, åka o handla, träna, åka till återvinningen med en MASSA saker...
Rensat lite i garderoben, dammusugit IGEN... Nej jag är inte överamitiös.. jag har en
hund som fället SÅÅÅÅÅÅ otroligt mkt hår just nu...
Sen har jag ju självklart varit ut med min snart blivande Nakenhund :P
Men efter jag hade gjort detta försvann all energi..... och jag la mig på soffan
och bara slappade framför tv;n och datorn :P och nu sitter jag och fundera på en
powernap.... det hade vairt gryyyyyymt skönt :)
Jobbet väntar ju ikväll.... eller... de väntar Hela helgen....
Hoppas ni andra får en underhållande helg iaf :)
Min blir som sagt väldigt lugn :P

Inga kommentarer: