måndag 8 mars 2010

kaffe och socker chock..

Ja, som ni vet så kan man få en smärre chock
om man lever en hel dag på BARA
kaffe och socker....
Nähää.... de visste ni inte???
Nää hoppas ni inte vet hur de känns....
För de är exakt de jag har levt på idag!!
Nu vet jag hur de känns att vara HÖG....
Det behövs inte droger....
Drick kaffe och godis och skippa maten
så vet ni sen ;)
Sen pratade jag en liten sväng med en helt underbar
människa vid namn maria :)
Och de var otroligt längesen jag träffade henne.. och
har tänkt hur länge som helst att det började bli dax att
sticka ner till malmö och träffa henne....
Men då bestämde vi oss istället för att hon ska komma och hälsa
på mig här i gbg istället :D

Ja, så där såg vi ut förra gången vi träffades :P hehehe... kul hade vi iaf :)
tokigt vad full man kan bli ;P och tokigt lång tunga jag har :P HAHHA

och så här såg jag ut efter en helg med henne nere i skåne...
det tog en massa krafter av mig...
MEN SKOJJ HADE VI ;)

Så jag hoppas verkligen hon kommer snart snart snart!!
Så ska vi göra avenyn farlig :D
Saknar dig gums..

Tjingeling



Inga kommentarer: