måndag 22 mars 2010

tummen upp! :)

Haft ännu en Kanon helg :) Maria har varit här och hälsat på hela helgen :)

Helgen har nästan helt och hållet gått ut på att fika, shoppa och supa :)
Kan de bli bättre?? :)






Fredag;
Då hämtade jag upp M på centralen, vi gick till brunnsparken och fikade med annica :)
Sen var de bara att sticka hem och göra oss i ordning, sen blev de att sticka till annica
och sätta igång med drickandet, där satt vi ett tag, innan vi drog oss innåt mot stan...
Då blev de att gå till Nivå och bara dansa heeeeela kvällen... fan vad roligt de var :)
Fan bara att man fortfarande inte har lärt sig att när man köper ett par NYA högklackade
skor, att man INTE INTE INTE ska använda dom samma dag som man har köpt dem... utan man ska gå in dem först... men nej då.. inte jag... kan ju säga att mina fötter är fortfarande ömma... och jag har tappat känseln på vissa ställen :P men men... kul hade jag iag :P hehe... och skorna var SJUKT snygga :P så... vad ska man göra? ;)

Lördag;

Ja, och så blev de lördag.... vi sov hos annica, så efter vi hade vaknat stack vi hem och gjorde oss männskliga igen, stack en sväng till Allum och shoppade lite, och tog oss lite fika på Mamma mia :) Gott gott :)
Sen blev de att ta en Powernap, och sen sticka iväg till annica igen... eller... ja... vi plockade upp annica, och stack ut till Kärra, och mötte upp Jessie och Malin, för att sen gå till Kenny och ha en handbolls/hemma fest :) Det var riktigt trevligt.... det var både Kärras Dam o Herrlag som var där... Såå lite utanför var man ju... Från en början.. men man har ju som rätt social, så de gick ändå ;) hehehehe :)
Sen blev de att sticka hem till A igen och sova.... hahahaha.... Maria förklarade hur jag o annica hade sett ut när vi sov.... Jag låg Intryckt mot väggen och annica låg och breda ut sig över HELA sängen... hahahaha :) men jag sov gott ändå :) Love you my babygirl :)

Söndag;

Denna dag blev lugn för min och marias del... innan vi stack hem från A så åt vi lite sushi, och burgerking mat :P sen blev de att sticka på affären och köpa chips och godis... GOTT! :)
Så de blev en riktgit hemma kväll för våran del.... + att de blev lite vin också.. :P
Sen däckade vi som två klubbade sälar.... SKÖÖÖÖNT :)

Idag;

När vi vaknade var de bara att göra oss lite frulle, sen sitta och bara ta de lugnt, innan
jag skjussade M till centralen igen ;( Ville inte att du skulle fara...!!
men men ;( Vi syns nog snart igen :)

Summering på denna helg är ju iaf att de blev alldeles för mkt alkohol för
mitt egna bästa, men att de var länge sen jag har haft sååååå jälla roligt :)

Tack så hemskt mkt min vänner! :)






Inga kommentarer: