torsdag 4 mars 2010

bra början :)

Solen skiner denna underbara torsdag :)
Och dagen börjades med en ordentlig morgonprommis med Lexie Looou :)
Sen en ordentlig frukost :) Och KAFFE :)

Sen fick jag hem mina nya byxor som jag hade beställt :)
Love Love Love säger jag bara :)
när jag såg dessa först så blev jag kär direkt,
Diggade dragkedjorna direkt :D
Sen hittade dessa också,
Som jag har letat efter ett par jeans med
lite slitningar på... oj oj oj.. men till sist hittade jag mig dom :)
Och vart jätte nöjd :)

Dagens Outfit :)

Sen efter jag hade gjort mig i ordning, blev de att
sticka iväg en sväng till Mary i hindås
och få sig en kaffekopp :)
Och så kände jag när jag var påväg dit att
de hade suttit fint med en lite sushilunch också... :)
Så det blev de också :)
SUSHI ÄR GOTT!! :D

Lexie tycker också att de är gott med Sushi ;)
tihi :)
Mammas älskling :)

Snart ska jag nog försöka ta mig en snabb powernap också..
nu vänat 4 nätter av arbete framför mig :)
Så jag kommer nog inte vara helt mänsklig nu under helgen :P
Bara så ni vet :P
Tjingeling :)

Inga kommentarer: