söndag 14 mars 2010

då bär de snart av igen...

Så, nu är jag färdig packad för att fara till knivsta.... fast jag ska göra mig i ordning först..
och så ska min kusin komma förbi och säga hej innan jag sticker iväg :)
+ att jag ska försöka göra i ordning lite åt mormor... hon är så J*VLA envis denna
gamla dam... men jag ska nog kunna överlista henne....
Usch vad hemsk jag låter?? men jag vill bara hjälpa.... hon kan ju knappt gå...
Så jag tycker ju iat att jag kan dammsuga åt henne innan jag far... men de får jag tydligen inte..

Så jag ska komma på nå hur jag ska få henne ur huset :P så jag kan städa i lugn och ro :P
hehehehe :)

Annars då... hittade på denna UNDERLIGA video med Lady gaga....
Den här tar nog priset över konstiga videor..... sen har vi Beyoncé med i videon också...

Titta och fundera

Jag tyckte den var rätt bra iaf... hon försöker nog bli av med rykterna att hon är en kille....
om man säger så... :)

jaja.. ska hoppa in i duschen nu....
skiver väl när jag är framme i sthlm :)
Tjingeling

Inga kommentarer: