tisdag 16 mars 2010

helgen...

Åhh vilken underbar helg jag har haft med min älskade hund :)
Färden började i fredags eftermiddag... då drog jag och lexie iväg till mormor i dalarna :)
Helt underbart var de... solen sken och allt var bara sååå bra :)
Kände att jag behövde komma bort lite, hade ju som ingenting planerat för helgen
ändå så varför inte sticka iväg?? :)
Och mormor blev väldigt glad... så de kändes skönt också :)





Sen fortsatte ju min resa neråt, mot knivst och mot ULLIS :)
Solen sken fortfarande, och vad kunde jag mer begära än att komma
till en massa glada och trevliga människor, och både få mig mat och en grogg
så där på en söndags kväll :) Kunde ju inte bli bättre :D
Och så fick Lexie en ny lekkompis.... ullis lilla border collie "Nellie" :)
Hon var sååå söt :) och till sist så lekte de konstant.... man fick nästan bromsa dem ibland
för att de skulle nog aldrig ha slutat på egen hand :P
Och den natten sov lexie som en prinsessa :) Sköööööööönt :)


Sen på måndagen började jag röra mig hemmåt igen... ;/ Kändes jobbigt, hade gärna
stannat i knivsta en natt till :) men men.....
På vägen hem, så stannade jag till hos lexies uppfödare och fick mysa med massa rottisvalpar!!
herregud vad sugen jag blev på att skaffa en till!!! men jag fick hejda mig.....
Jag klarar mig gott och väl med min lexie :)

jaja.. och nu är det tisdag.... kom precis hem från en fika på stan med annica :)
Usch vad jag har saknat dig din toka!! Du får inte vara borta sådär länge!! grrr :P
Och snart ska jag en sväng till hindås, och få mig lite tacos :) Gott :)
Sen blir de faktiskt jobbet som väntar ikväll :)

Går av fredag morgon.... SEN KOMMER MARIA!!! :D WOHOOOO :)

Inga kommentarer: