torsdag 18 mars 2010

kan livet vara bättre??

Ojj vad jag känner att mitt liv är bra just nu :)
Det är helt underbart.... och nej.. jag är inte nyförälskad!! :P utan mitt liv i allmännhet är bara
helt undebart! :)

*Jag har fått min tid för att operara knät.... 14 maj.... då smäller de :)
Så jag kommer vara hemma på min födelsedag... det har jag inte varit sen jag flyttade ner!! :)
Så de ska bli sååå kul :)

*Maria kommer ju upp i morgon!! Ska bli GALET roligt att se dig igen!!!!

*Tycker de är jätte roligt att gå till jobbet igen... känns såååååå skönt!

*Älskar mina tokiga vänner här nere, som hittar på konstiga saker och drar med mig i de!
JA ANNELIE... DET ÄR DIG JAG TÄNKER PÅ!! :P och sommarens bravader kommer bli spännanade!!! ;P hehehe

*jag klarar mig utmärkt ensam i min nya lägenhet... eller... jag har ju lexie... men iaf :P

ja som sagt.... livet är underbart ! :)
Tror bara de är mina vänner från boden nu som saknas i mitt liv....
Det gör dom alltid när jag är här nere!! Men jag vet alltid att ni finns där när jag
behöver er!! Älskar er mest av allt!! och saknar er otroligt mkt varje dag jag inte får se er!
Ni vet vilka ni är!!

jaja... nu ska jag börja göra mig i ordning för jobbet :)
Tjingeling :)

Inga kommentarer: