onsdag 7 april 2010

trodde det var bra...

Min morgon började rätt bra... gick upp... gav lexie frukost... klädde på mig...
och sen blev de en morgonprommis.... När jag kom hem, kände jag att de var
läge att ta ett litet pilates pass också... så fram med yoga mattan och ner på golvet...

Men efter en liten stund, så hör jag hur de knackar på dörren....
Då började tankarna gå..... Mina vänner knackar aldrig... dom går bara in.. hahaha :P
eller så knackar de typ 1 gång och sen rycker upp dörren......

Men nu knackade de... och Ingen kom in.... Skuuuuuumt.......
Så jag slängde snabbt på mig en morgonrock över mina träningskläder... och så
gick jag och Lexie och öppnade... för lexie tyckte också nämligen att de var skumt att
de inte bara stormade in :P för hon har börjat vänja sig vid de nu....

Så ska ni göra inbrott hos mig, ryck bara upp dörren och gå in.. för då
blir ni inte utskällda och upptryckta mot ett hörn av "vakthunden"....

Men vem står inte där då om inte ett Jehovas vittne!! USCH!!
är de någonting jag inte klarar av, så är de sånna där... Han började direkt
pratat om jesus.... och jag började direkt med att säga att jag typ är ateist.... men han verkade
inte förstå detta.. för han tyckte att sånna som jag är sånna människor man SKA prata med om gud.... då höll jag på att tappa HAKAN.... och så blev jag bara jävligt sur.. och det var nog då han såg på mig att de blev för mkt för min del....
Så han tackade snällt och gick fort iväg.... Jag ser nog inte så snäll ut när ögonen svartnar...
Händer inte allt för ofta nu förtiden, men när någon försöker övertala mig att gå med
i en Sekt.... det är inte jätte poppis hos mig :P hahaha.....

Som jag skrev på fejjan.... När JV kommer... så ska man ha ciggen och vodkaflaskan i ena handen och byrålådekarln i andra :P hahaha

Inga kommentarer: