lördag 10 april 2010

helgen.. än så länge :)

Ja ni... än så länge har jag haft en otroligt trevlig helg :)
Igår (fredag) så bestämde jag och mina tjejer att vi skulle ta oss en liktig tjejkväll
och äta lite sushi, och dricka lite vin :)
Och de gjorde vi... jag hade köpte ett vin som heter "tre apor" och detta tyckte
de andra var väldigt roligt... men så kom dom ju på att vi var ju 4 apor och en gris...

Så Petras konstnärliga sida kom fram och ritade till en apa till.. och en liten gris (lexie) :P







visst blev den bra? :)

Jag var iaf väldigt nöjd med kvällen :) Och hoppas att de snart blir av igen :)
Idag:
idag har jag varit såååå duktigt och faktiskt bytt olja och oljefilter
på bilen ;) nästan helt själv iaf :)
Lexie hjälpte till ;) Hon är så duktig så min hund :)
Sen blev de att äta lite med annelie, och sticka vidare till mary och dricka lite kaffe :)
Nu ikväll blir de bara lugna puckar för mig :) tror inte ens de blir ett glas vin ikväll...
Bara lugnt och fridfullt här hemma med min bäbis :) Mys mys :)
Tjingeling :D

Inga kommentarer: