söndag 4 april 2010

nattliga samtal...

Ojj vad detta är roligt....
Av någon konstig anledning så får jag alltid konstiga nattliga samtal
när jag jobbar.... och de ska jag väl iofs vara glad för... eftersom jag ändå
då är vaken..... och inte behöver bli irriterad över att någon idiot ringer och väcker
mitt i natten....

och i natt fick jag ett samtal... och jag bara skrattade.... och skrattade....
min arbetskamrat som satt bredvid mig tittade underligt på mig, och
funderade nog om jag gick på något?? :P
och självklart har ju min arbetskamrat väldigt stora öron...
så innan jag lägger på så säger jag "puss o kram"... som jag nästan alltid
istort sätt gör...

Men då blev de 10-snabba-frågor-leken :P
jaja... försökte förklara att jag säger så till mina vänner... men jag tror inte att hon
tror på mig... jaja... så vi får väl se imorgon när jag kommer och rykterna har börjat här på jobbet.... för så fort går de.... från ett "puss o kram" till att jag nog nu är Förlovad och kanske till och med Gravid... hehehehe :)
Nää okej då... där överdrev jag kanske liiiiiiiiiiiiiiiite...
Men ni förstår hur jag menar?? :)

jaja... tjingeling ;)

Inga kommentarer: