torsdag 29 april 2010

gött gött...

så... då har man gått av arbetet... :)
Två hyffsat bra nätter måste jag väl säga... :) Ska inte klaga :)
nu är jag ledig i 2 dagar.. sen jobba 2 nätter.. :P lite hattigt kanske, men men...
Är iaf ledig på valborg ;P hehehe :)

annars... direkt när jag vaknade, så var de bara att gå ut med lexie lou,
och sen sticka iväg och handla.... min kyl var väldigt tom.... eller jag hade väl typ
lite möjlk som hade räckt till en kaffe kopp.. :P haha

Sen kom L förbi och ville bli klippt.. och de är väl klart att man kunde ställa upp :)
De gick fort och smidigt...
Och nu ligger jag bara här och funderar vad jag kan göra såhär på en torsdag :P






Jag hade ju behövt sola som ni kanske ser??
är vit som snön... det är hemskt!! :P
och de hade varit sååå skönt att lägga
sig o sola också :)
hmm.. de blir nog att sticka iväg och göra de :D

Inga kommentarer: