fredag 2 april 2010

Trevlig att bli väckt..

Ja, och så var de fredags....blev väckt här lite före 10 :) av en glad liten påskkärring :)
Som tyckte att de var dax att gå upp, Och gå ut på parkeringen...
Så jag hoppade upp ur sängen, och på med kläderna sen skuttade jag ut på parkeringen...
och där stod min lilla påskkäriing, men påskägg och allt :)
t.o.m. 2 påskägg! =) ett ägg till mig... och de ändra till lexie =)
Sen önskade vi varandra glad påsk och jag hoppas att min lilla "kärring"
har de trevligt i småland med sin familj :)
Sen när jag kom in, så var jag ju tvungen att titta vad som var i äggen... :)
hehe... ja... Lexie fick en Potatis.... och jag fick faktiskt godiset :P
Och nu är de faktiskt så att lexie tycker om potatis :P så de så :)
Nää.. nu ska jag dricka färdigt mitt kaffe... sen får de blir ett Pilates pass :)

Glad påsk och fortsatt trevlig helg :D

Inga kommentarer: