tisdag 20 april 2010

helt matt...

idag är en sån där dag som man bara hade velat ligga under täcket hela dagen och
inte röra sig utanför dörren....
Tyvärr så kan man ju inte de... vovven måste ju få gå ut...
Men annars hade jag nog fortfarande haft täcket virat runt om mig...
och kanske bara hade flyttat mig från sängen till soffan :P hahaha :)

Lexie är lite gnorrig i magen idag... och har inte velat äta någonting... är lite
orolig att hon börjar bli lite förstoppad el nått sånt... har nästan gått ut en gång i timmen
med henne... men just då vill hon ju bara lukta och svätta på saker... *hon löper nu*
så hon är inne i sin egna lilla värld när vi är ute...
men direkt vi kommer in igen, så börjar magen att kurra och göra konstiga ljud...
Någon som har nått förslag vad jag annars kan göra än att bara gå ut med henne?

det var knappt att hon ville ha ett grisöra... men till sist såg det nästan ut som att hon
tvingade sig själv att äta upp de.... min stackars bäbis!

Annars;

Fick ett väldigt förvånande sms tidigare idag :) som jag blev väldigt trevligt överaskad över..
Det var från min gamla arbetskamrat från Gava... Vi hade alltid väldigt roligt på våra arbetspass :) och väldigt ofta var vi väldigt liksinnade i våra tankesätt :)
Men idag jobbade hon med 2 av mina vänner... som jag tyckte var väldigt roligt :)
Att världen är så liten.... de hade tydligen av ren slump hänt att min gamla arbetskamrat, såg när A var inne på sin facebook att jag var där.... så de var ju ett väldigt roligt sammanträffande :)

jaja... ska börja röra mig ut igen och kolla om lexies lilla mage vill fixa till sig....
Sen blir de nattmöte på jobbet :) Spännanade som vanligt :)

Inga kommentarer: