söndag 25 april 2010

Kan ingen bara slå mig?

Att jag verkligen aldrig lär mig... suck......

Jag ska inte planera in saker!! För det blir aldrig som jag planerat!

2 saker på 3 dagar gick inte som jag ville......
Lite lätt besviken blev jag....
i torsdags skulle jag ju på 80-tals fest.. men den blev inte av... nog för att vi var
en sväng på halta lotta istället... men inte riktigt samma sak.....

Sen igår.... skulle jag och mina tjejkompisar iväg på Mc fest... Men nääää....
Klart de inte heller blir av.... för en ligger och har massa maskelusker i halsen..
en ville bara dit och säga hej, och sen fara hem igen... och den tredje... ja... hon vart
väl mer sugen på att gå till en annan ;)

jaja... lätt besviken vart jag över denna helg iaf....

jag har ju jobbat 3 av 4 helger.... och då tyckte jag att den här lediga helgen kunde man hitta
på nå roligt.... men men....

Idag blir de iaf att sticka till hindås och ta sig en prommis
laga lite tacos :) Myyysigt :)

Inga kommentarer: