torsdag 15 april 2010

Kände mig osocial....

oj... mina två dagars ledighet är snart över.... SHIT......
Visst jag har varit duktig och gjort saker jag har behövt göra..
men ändå...

jag har inte varit ett dugg social.... tråååååkigt....
Så idag efter jag hade målat en massa ramar till min Fotovägg. så bestämde jag mig
för att jag nästan var tvungen att vara social med någon!!
A o M jobbade, L har typ ryggskott... och de kändes långt att åka för någon som inte
kan röra sig... Älskar dig ändå gumman! ;P
Och så bestämde jag mig för att ta en prommis med vovven.. och på
min prommis runda så bor ju P, så jag tog beslutet att gå upp till henne!!
Ojj vilken tur att jag var välkommen ;) hehehee...

vi satt o pratade lite.. sen tittade vi på en hemmafilm från när hennes barn var småå...
herregud vad tiden går fort!! men söta var dom! :)

Och nu sitter jag här hemma i soffan igen... och är helt slut.....
tror de snart blir att hoppa i säng för min del...

Natti natt :)

Inga kommentarer: