tisdag 13 april 2010

för längesen nu alltså..

Åhh igår pratade jag med de två personer jag umgicks med mest under
min gymnasietid...

Tyvärr, så blir de allt mer sällan nu vi pratar vid... och jag tycker de är otroligt
tråkigt.... vi bor allihopa på olika ställen... så det har väl mest blivit så att vi inte
hörs av så ofta.... + att de två har barn... som självklart tar upp mkt av deras tid....
Med all rätt...!! :)




Här har vi ett av barnen... henne träffade jag iaf när jag var upp i vintras!!
Och de ska bli sååå kul att få se hur stor hon har blivit nu :)




























Och så har vi lilleman... som dock inte är så liten längre...
Detta kort togs när jag fortfarande bodde i boden... borde väl vara 4 år sen nu typ?
oj oj oj, vad tiden går fort!!!























Men förhoppningsvis hinner jag träffa denna lilleman och hans nya småsyskon
när jag är påväg hem från boden.... *Håller tummarna för de*

Jaja... nu ska jag göra iordning lite tacos... och sen ikväll väntar jobbet igen :P
Tjingeling

2 kommentarer:

Anna sa...

Lilleman känner jag igen, men vad är dte för läskiga ansikten du har i bakrunden på din sida?! ;)

Unknown sa...

men anna.. de är ju Avartar figurerna :D