torsdag 15 april 2010

är lite duktig iaf..

Igår var de en sån där Hurt dag....
direkt när jag vaknade trodde jag faktiskt att de skulle bli en slööööö dag,
jag var sååå trött.... men så blev de inte...
Kom på att jag var tvungen att byta däck på bilen!!

Så jag ringde till mitt ex och hörde om jag kunde komma upp till huset
och byta där... så lexie kunde gå runt på gården :)
han är såå snäll!!



























Det var helt underbart väder.. så de var riktigt sköönt att sitta ute och byta däck :)

Sen var de att fara hem.. och börja plocka iordning lite här hemma... och så hade jag
tvättstugan också... så hela kvällen var planerad... inte så roligt... men behövligt :P

Idag blir de nog en lugn dag iaf... blir nog bara att dammsuga lite... och förhoppningsvis
hinna träffa någon... för jag jobbar hela helgen sen :/ Så...

jaja.. nu blir de att pussa lite på lexie.. sen hoppa in i duschen :)
Puss o kram

Inga kommentarer: