fredag 9 april 2010

Barnet i mig..

Så.. nu har jag jobbat färdigt för den här veckan :)
Men de två nätter jag har jobbat nu har jag roat mig med att göra
pärlhalsband :)
Det är tur att man har de jobbet man har... då kommer nog aldrig barnet
i mig att försvinna.... underbart :) man får vara lite barnslig :)
Och de är otroligt sköönt... för vissa nätter känner man att man behöver
få vara lite barnslig :)




Men nu är jag otroligt glad över att jag faktiskt är ledig i helgen...
och att jag har planerat med mina underbara tokor.. - mary...
att vi ska äta sushi (som jag har suktat efter heeeeeela veckan) och dricka
lite vin och bara tjöta hela kvällen.... det var såååå otroligt längesen
vi gjorde de sist... så de var på tiden nu att samla ihop gänget :)

jaja.. ska snart o plocka upp flickorna.. så ska vi köpa sushin :D
Tjingeling.. och trevlig helg på er :D

Inga kommentarer: