torsdag 1 april 2010

lillfredag o lillördag...

jaa.... jag har haft två... eller nu mere 3 väldigt trevliga dagar...
Började väl i tisdags.... Alias; Lill fredag :)
tyckte redan då att jag var liiite sugen på ett glas vin... så de tog jag mig..
Sen låg jag bara och tittade på film och mös i soffan :)
Sen blev jag kallad smygalkis också... typsikt att folk ska komma på en :P hahaha.....

Sen blev de onsdag.... Alias; Lill Lördag!! :)
Den dagen vet vi ju alla om... vem har inte tagit sig ett glas vin på en onsdag? :P
eller.. jag hade faktiskt inte planerat att ta mig ett glas... utan jag skulle bara
gå på ett Mary Kay party... och bara umgås med vänner :)

Men när vi kom dit, så erbjöd ju vin.. och det blev svårt att tacka nej...
Så ett glas tyckte ju jag var okej :)


























Sen satte partyt igång... försäljaren började prata, och jag höll hårt i mitt glas :P

Eller.. jag fick snällt släppa glaset när vi skulle pröva lite produkter...
Som t.ex. här... en Läpp pealing..... inte så snygg under tiden... men läpparna blev
som en babyrumpa efteråt.... inte illa.. inte illa alls :D




















Sen fortsätta kvällen... och försäljaren gick.... och vi fortsatte att surra...
och de kanske blev ett och annat glas till innan vi tilll sist pallade oss hem i mörkret :P
Men glasen var iaf hela tomma när vi gick ;P
























Och till sist hade vi IDAG.... Nej jag har inte druckit nå vin idag... eller någonting annat med alkohol i :P hehehe :)
tycker att två dagar med vin räcker gott o väl för mig.... :)

men vi har haft trevligt ändå... kan inte gå in på detaljer.. men.... Många skor blir de...
och en Munkavel till petra... och så får vi sätta oss och planera hur vi ska få med oss allt? :P hehe

Tjingeling :)

Inga kommentarer: