torsdag 4 februari 2010

tjohooo

kl är 04, och snart går jag hem!! såå skööönt...
För nu kommer jag vara ledig i 8 dagar.... Loooovely ;)
Så jag går inte på förrän nästa fredag :D

Ska bli mkt pyssel gjort under denna veckan....
Och MYCKET tränande med min hund!!!
hon har blivit så "undanstoppad" sen jag kom hem från boden känner jag....
mitt samvete mår inte alls bra av detta, men samtidigt ville man ju flytta så
fort som möjligt..... Svårt svårt.... men som sagt..

Nu har jag en vecka framför mig som jag har all tid i världen att lägga på min
bäbis... och de tänker jag göra också!! :)
För nästa helg kommer ju min bäbis fara på ännu en till semester... fast då med L.....
och de ska vara uppe i norr i lite över 2 veckor........
så dår kommer jag få tiden att pilla med lägenheten utan att ha dåligt samvete efteråt :))

jaja.... nu blir de lite morgonkaffe :)
Tjingeling :)

Inga kommentarer: