onsdag 10 februari 2010

allt gick fort...

ja då var de onsdag...
eller, ja, hela dagen har snart gått förbi... men men :P
Idag när jag vaknade började dagen som vanligt,
ut med lexie o ge henne mat,
göra frukost och sätta igång kaffebryggaren :)
Sen kom posten...
Och där fick jag mig en trevlig överraskning

Jag fick det här fina smycket till lexie
Av min underbara ullis...Tack :D
Sen fortsatte dagen...
jag stack iväg en sväng till partille,
För jag skulle vaccinera lexie, och så behövde jag köpta lite smått o gott...
så jag blev kvar i partille en bra stund faktiskt...
Igår var jag ju också i partille en sväng... och då blev de
det här tv-bordet :) 300 kr... ja tack :D
Sen när jag kom hem var de bara att sätta igång med maten
och snart har jag tvättstuga också... hmm....
Ska hinna ut med lexie en sväng innan dess också hade jag tänkt :P


Ojj så roligt man kan ha på en lördag kväll :P hahaha

Inga kommentarer: