måndag 1 februari 2010

helgen :)

hej igen allesammans :P
nu har jag snott mig ett internet från exet, för till lägenheten har jag inte
hunnit fixat mig de... hmmm....
jaja...
Helgen har varit helt underbar :D
Min underbara ulrika har varit och hälsat på här nere i gbg :)
Och med de så var jag ju tvungen att göra i ordning lite i lägenheten...
så i fredags natt spenderade jag min första natt här...
och de gick sååå bra :) trivs som fisken i vatten :)
Sen på lördag var jag tvungen att sticka iväg till IKEA..
ojj vad tråkigt :P så jag o ullis gick upp vid typ... halv 11, och gjorde oss
iordning och sen stack vi och plockade upp mary....
Då fick jag mig köpt en hel del saker.... t.ex. ett soffbord :P
Efter Ikea så gick vi runt lite i kållered, och gick in på K-center
och där hittade vi en lagerutförsäljnings butik...
Och där fanns de Snygga Mössor :)
Sen efter några timmars shoppande, så
började vi röra oss hem, och göra i ordning här hemma litegrann...
för då skulle de bli en liten "tjejfest" med massa gott och massa tjöt bara...
men riktigt så blev de inte....
efter ett tag kom Peter, anna och björn också,
så pojkarna förstörde våran "tjej kväl".... men de var trevligt ändå :)
Vi snackade på rätt bra fast karlarna var där :P
De Pratar ju nästan mer än oss töser.. hehehe....
Sen när kl började närma sig 4 så började vissa bli liite trötta...
så min soffa blev iaf invigd :P hehe :)
två trötta stackare...

Strax efter detta så stack iaf björn hem,
men då tillkom jimmy istället.... Som vi andra trodde bara skulle
plocka upp anna o björn och sen skjussa hem dem...
men så var de INTE....
Jimmy drack ju också... och de som hade skjussat hit honom hade ju
stuckit hem... typiskt..... och jag började bli lite små trött där efter 04....
men folket satt så "snällt" kvar och pratade... men sen när
jag tittade på kl och såg att den var 06!!!! SÅ skickade jag faktiskt ut
folket som INTE skulle sova kvar....


Så till sist kom en taxi och hämtade dem...
och jag kom i säng vid 06.20.....
och steg upp 10.15....... GÄSP!!


ojojoj, vad detta blev ett långt inlägg.... men nu
har ni iaf fått veta mestadels av vad jag har gjort i helgen...


Skjussade precis Ullis till flyget ;( så nu blir de la
att hoppa in i duschen och bara ta de lugnt ett tag...

Tjingeling :)

Inga kommentarer: