måndag 22 februari 2010

tacksam och fundersam....

Nu är kl lite efter 21...
Och jag har faktiskt haft en riktigt trevlig eftermiddag :)

Först kom M förbi med lite Thi till mig...
TACK!!
det var nått jag verkligen behövde :D
Sen kom också L förbi och tjötade lite och drack lite
kaffe....
Alltid roligt när folk kommer förbi... även fast man ser
ut som att man nyss har blivit dragen bakom en bil i några mil.... :P
Från att gå från att vara någolunda pigg..
Till att gå till detta!! :P
Orkade inte ens ta på mig ordentliga kläder när mina
underbara vänner kommer och hälsar på :P

Men de sa de själv... att de älskar mig precis som jag är...
och de kommer jag hålla hårt i, om de någongång i framtiden säger någonting
annat!!! ;P HAHAHAHA :)
Men sen när de hade gått, blev de ju tomt igen...
Och otroligt tråkigt...
Så jag har väl mest legat i soffan och tyckt lite synd om migsjälv
och funderat på lite saker...
Vet ännu inte om de är att allt snor har gått upp i huvudet
eller om jag faktiskt tänker klart på vissa saker...
men iaf.....
Har ju som hänt rätt mkt i mitt liv de senaste månaderna...
Vissa saker ångrar man..liiite iaf... och vissa saker Ångrar man verkligen
inte...
Men de sakerna man ångrar? vad ska man göra åt de?

Som t.ex... känner att jag saknar en person som har gjort bort sig
såååååååå otroligt mkt... men jag saknar denna människa ändå....
Varför?!
Men hur som helst så har vi inte pratat sen detta hände,
Inte ett ända ljud...
Förrän här om dagen.... så försöke h*n ta kontakt med mig..
och jag kände bara guu vad roligt..
Men sen drog jag väl upp de som hände, på ett litet diskret sätt...
och så var vi tillbaka där igen....

Jag ville ju bara ha ett ordentligen FÖRLÅT.....
Var de ändå dumt av mig att ta upp de igen?
Skulle jag bara ha gått vidare??
eller ska jag vänta tills jag har fått den ursäkten jag
verkligen förtjänar??

hmm... får fundera på detta....
Det är iaf en av de sakerna som har snurrat runt lite i min lilla
värld idag...
Hänt i ditt huvud idag då???

jaja.... dax att lyssna på lite till musik... what wood I do without my music?? :)



Inga kommentarer: