onsdag 17 februari 2010

för ovanligheten...

hej alla glada :)
Idag har jag försökt att ta hela dagen att bara städa...
men det blev inte riktigt så... jag behövde mig ju lite
kaffe däremellan :) hehehe :P
Och så kände jag för att ta hand om min stackars hy också...
den har tagit mkt stryk nu de senaste veckorna...
Så de blev en ordentlig lermask innan jag fortsatte med min städning!!

fyfan vad snygg man kan vara :P hehehehe
Sen efter lite små donande, tog hand om disken och pillade i min garderob...
sen blev de ju som sagt att ta sig en kafferast.... som bara skulle vara en snabb
rast.. men den blev typ 3 timmar lång.. INTE BRA LISA!! :P
men men... direkt när jag kom hem så fortsatte jag pilla...
Fast de konstiga är ju att jag har gjort en hel del...
men de syns ändå inte.... Typsikt.. :P
Så nu sitter jag och pillar med lite kort och ramar....
byter ut lite kort och funderar på vart jag ska hänga upp alla ramar?
jaja.. de löser vi sen :)
Och nu håller jag också på att springa upp och ner till tvättstugan..
för jag har de Idag också...
Så en riktig städ dag kan man väl säga att jag har haft...
För ovanlighetens skull.... :P hehehehe :)

Sen blir de att sticka o säga hej till A som kom hem lite tidigare än planerat... :P
För nu har jag varit så duktig så jag förtjänar en till rast :P hehe :)

jaja.... Tjingeling så länge :)

Inga kommentarer: