fredag 12 februari 2010

Då var de HELG!! :D

Ja, då var de fredag, och helgen börjar för de allra flesta :)
Men inte för mig... för de är min jobb helg just nu...
ska jobba HELA helgen, så jag går av måndag morgon..
men men, de är inte mkt att göra åt, men under dagen
så kommer jag ha att göra... först ska jag roa mina vovve...
som jag inte kommer att se sen på 2 veckor ;(
För hon sticker upp till luleå i kväll efter jag har lämnat av henne!
BUHUUU ;(
Sen blir de att träffa några kompisar, och tjöta lite

Sen blir de att äta lite så man överlever natten....
Fick mig ett erbjudande om Thi-mat i natt, men
jag kände inte riktigt för de...
tror de blir lite kycklig alá grönsaker i ugnen :P
Det gjorde jag i går, men lite hemmagjort sås...

FAN VAD GOTT DE VAR!!

Förstår inte att jag inte blev kock! :P

Jaaa just de.... för att jag inte tycker om att laga mat..
Sååå var de :P

Fast nu kanske jag borde ändra mig, nu när jag
har insett att jag är grymt bra på att laga mat :P hehehehe
Självförtroeendet på topp... :D






Inga kommentarer: