onsdag 24 februari 2010

jahajaa :)

Ja, då var snart onsdagen över också :)
Och de har varit en mkt trevlig dag måste jag säga :)
Fick inte allt gjort som jag skulle ha gjort... men men :)
Det är ju ingenting ovanligt för min del :P tihii :)

Jag har iaf hunnit träffa två av mina girls en sväng idag :)
och fått i mig lite för mkt kaffe.... som vanligt :D
Men har ändå varit på sånt bra humör.... tycker jag själv iaf
att jag har varit?? :P hoppas att de andra också tycker de :)

Sen ringde morsan som vanligt....Hmmm....
Och surrade nästan sönder öronen på mig...
Men hon ville väl mest nu bara berätta
att min BÄBIS var hos henne och att hon hade de bra...
Hon hade väl tydligt fått sig både de ena och de andra
ur kylen av BÅDE brorsan o farsan...

jaja... känns skönt att hon är i bra händer iaf :)
Jag får se det på de viset istället...

Men jag hade gärna sett att hon kom hem nu tilll mig!!

JAG SAKNAR MIN LILLA LEXIE!!! KOM HEM NU!!!
men men... får vänta NÅÅÅÅÅÅGRA dagar till...
Ska väl överleva....
Men jag saknar henne.....
MY BABY!!!

Inga kommentarer: