fredag 5 februari 2010

åhh så var de....

Ja, så var de fredag då... tiden går väldigt fort nu känns de som...
har redan gått en vecka sen jag hämtade hit ullis...
KOM NER IGEN...
För när ullis kommer ner så ser man ut såhär :P hahaha
Och så ser man ut såhär när hon har farit hem ;P
annars då... nu är jag ledig till nästa helg... SKÖÖÖÖÖNT....
då blir de mkt pill med lägenheten, träna vovven.... hämta Annelie
på flyget.... hon har varit borta nu i typ 3 veckor... så jag börjar faktiskt
sakna min högljudda vetlanda bo :P hehehe....

men själva helgen blir nog rätt lugn tror jag...
har inte planerat nå festande iaf :P
men man ska väl aldrig säga aldrig...
Barskåpet blev ju inte tömt förra helgen så :P hehehe..

nä fan.... nu tror jag att jag ska gå och sova lite..

börjar blir lite små trött...

Sov gott och plumsa lugnt i snön :D

Inga kommentarer: