torsdag 11 februari 2010

städdag...

usch vad jag inte tycker om att ja stökigt omkring mig....
men jag har ju haftlite överseende nu när jag har hållt på att flytta....

men idag fick jag mig ett ryck, och ville bara få upp saker och ting på väggarna och
få upp de sista sakerna ur kartongerna....
och liiite av de har jag fått gjort iaf...

Alla kartonger är nu tomma.... och några saker har kommit upp på väggarna....
skulle ha fått upp mer, om jag hade haft en ordentlig BORR!!
För borren jag har fått lånat, klarar inte riktigt av att borra i en betong vägg.....
så jag får väl leta reda på någon som har en sån....
sen jag har diskat, vikt in tvätt, tagit en prommis, druckit lite kaffe med linda,
och snart behöver jag ta mig en dusch!

jaja.. ska väl få undan liiite mer grejjer nu innan jag slutar....
Tjingeling!

Inga kommentarer: