måndag 8 februari 2010

då börjar veckan igen...

Hej och välkommen måndag.. :)
För många är nog den här dagen värst på veckan, just för att man måste tillbaka

till arbetet och gå upp tidigt...

men för min del fungerar de inte riktigt så...
Jag är faktiskt ledig fram till fredag ja :) Så jag klagar absolut inte att de bara är måndag :P
+ att idag kommer ju min lilla rumpnissa hem... hon har varit borta i över 3 veckor...
och de är tomt när hon är borta.... hon är ju som högljudd och syns :P hehehehehe......
men ikväll blir de iaf kanske lite käk och mys hemma hos rumpestumpan hela tjejgänget... :)

Ska bli såååå roligt :)

saknar att träffas allesammas samtidigt..... det blir inte så ofta, när folket jobbar olika, de har familjer och gubbar :P hahahaha.... men ikväll är de BARA tjejer.... såå gött :)

jaja.... ska städa lite till... ska ha hem några "handy men" som ska leka med mina uttag....
ja nu menade jag faktiskt mina ELUTTAG :P hehehe


Tjingeling :)

Inga kommentarer: