tisdag 23 februari 2010

plumsa o skotta...

Ojj vilket underbart väder vi har haft idag!! :D
Jag blev heeeelt salig när jag såg solen i morse!!! :)

Tyvärr blev de inte allt för många minuter ute i den underbara
solen :/ Min stackars näsa tycker inte om att
vara ute i onödan.. :P
Men de blev en sväng upp till huset och titta till så
allt var bra där.... Och så inser jag att jag har inte skött mitt
arbete med att skotta... hahahaha... :P
Kunde inte ens köra in bilen på gården... som ni ser :P
Sen efter de behövde jag lite kaffe.... så en sväng till mary blev de :)
Och då blev de några minuter till utomhus...
Men de var mest massa fnitter när hon plumsade omkring i snön
som gick nääästan upp till midjan på henne :) hehehhee
Sen kände jag att jag hade varit ute för mkt...
Så hem blev de och snöt sönder mina stackars slemhinnor :P
Och gjorde mig liite mat...
TACOSSALLAD!! :D
Mmmmmmm goooootttt!!! :)


Sen fick jag mig ett paket med en massa
DOVE produkter... tack..... Nån som är sugen på att ta iaf en av mig? ;P
Nää, men jag ska väl tydligen då vara med i en liten undersökning
och kolla om denna nya produkt från dove funkar som de säger
att de ska göra...
Så om typ 7 dagar ska jag uppdatera om vad jag tycker :)

Sen efter allt detta fick jag mig både ett trevligt och ett liiiite konstigt samtal...
Sitter fortfarande och undrar hur de gick till?
Och varför?? ;/

SHIBBBBBY!!

Du kommer vara saknad av många...

Usch vad de är många i min hemstad som
går bort i allllldddeeelllles för tidig ålder ;(

Nu får ni ge er!!! Håll er vid liv!!
Så otroligt tråkigt att höra att folk dör
när jag sitter här nere...

ojoj... jaja.... vetinte vad jag mer ska skriva....
Ta hand om er..

Inga kommentarer: