lördag 20 februari 2010

är de lite kaos el???

Ojj vad de snöööar!! :)

Det har lätt kommit över 1 meter snö på 2 dagar.... utan problem!!
och de skulle komma 70 cm till under natten.... :P
Varför har man ingen skoter som väntar i garaget på mig??!! :P
Fan vad roligt jag hade haft ute om man hade en skoter just nu :)

Det är typ inte en ända människa ute nu när jag hittat ut genom fönstret..
Och en massa bilar i dikerna.... hahaha.... oj man får inte vara skadeglad...
men jag är de ändå :P
För liiiite roligt är de allt :)

Ett minus bara med att de kommer snö här nere.... de finns verkligen inte nog många
plogbilar när.... så det blir en helt annan "kaos" än vad de blir i norr... för
där räknar man med varje vinter att de är vinter från typ november till april.....
Och då finns de alltid plogbilar i närheten....
Här tror de inte att de kommer nå snö, och när den väl kommer så blir alla
JÄTTE CHOCKADE att de kommer vita flingor från himlen :P hehehehe

jaja.. nu ska jag ta mig lite kvälls fika, sen blir de en lugn kväll för mig :)
TIhiiii :)

Inga kommentarer: