söndag 3 juli 2011

bra och konstigkväll...

Igår var jag ute med mina tjejer...
eller... vi målande P;s sovrum, och sen drack vi vin
och bara mös :D

och de bästa av allt, de var när jag tyckte att jag hade gjort mitt..
Då gick jag och hämtade mitt vin och sen var jag arbetsledare
till Petra o Mary...
Tyckte jag var ett väääääääldigt viktigt jobb ;)
Men de blev väldigt fint när de blev klart :)

sen blev de pizza och några cider för att fira vårat arbete
och bara i allmänhet ha de trevligt :D

Sen när de väl var dax att gå hem, så har jag ju inte så långt att
gå..
Men fick mig ändå en chock, när jag mitt i natten genade bakom
min tvättstuga..
Där står en tjej på knä framför en kille som inte har några byxor...Nu får själv lista ut vad hon gjorde...
Men jag tittade bara framåt och gick vääääldigt fort förbi.. :P
Hahhahahhahaha


Inga kommentarer: