tisdag 19 juli 2011

kunde gått bättre...

kom precis hem från grymmet....
Körde rodden, 2 km, sen började jag känna av de där förbannade knät...
Börjar inte alls bli less den den!! :S
Så de blev till sist 2,5 km.... sen vågade jag faktiskt inte mer... vill ju inte att de ska blivärre än vad de redan är.... suck....

Sen blev de sjukgymnastik programet, som också börjar bli väldigt tråkigt....
Men förhoppningsvis nästa vecka får jag börja köra med vikter igen på benen...
LÄNGTAR!!!!
Sen blev de rygg o mage....
Man märker att de är sommarlov nu...
Alla små pojkar som springer runt, och vet nog inte riktigt  vad de håller på med :P
Och så tar man MAX vikter på en gång... en gick därifrån och hade nog slitit av någonting i låret...
Han såg ut att ha bara liiiite ont....
Men men.. han kanske lär sig av de??? :P
*Jaaaa jag är liiiite skadeglad....men bara LITE* ;)

Nu bli de ut med lexie och träna med henne också... och ikväll känner jag för en prommis typ... till härryda o tillbaka... det blir nog bra.... :)

Tjingeling så länge :D

2 kommentarer:

sara sa...

Hehe jo sommar = många fina pojkar på gymmen man aldrig sett förr.. * snusktanten kommer fram* Vad skönt att du får börja köra på vikter igen! ta det försiktigt bara, det är värt väntan om du kan köra hårt i framtiden ;)

Unknown sa...

hahahahaha.... så sant sara... alltid kul att ha någonting att glimta över på när det börjar bli tungt.. det är väl jag som är en sån där snusktant ;) HAHAHHA....
Jaa... nästa vecka LÄNGTAR Jag till.. sista helgen av"vanlig" sjukgymastik... wohooooo :D