söndag 17 juli 2011

längtade efter en uppdatering...

Jobbigt med sånna här mornar...
Det är molning ute, lexie väckte mig alldeles för tidigt,
Men jag hade kaffe hemma iaf :P

gick in på min fb, och så kom de upp lite konstiga vännerförslag...
Så jag kollade vilka de var....
Och så var de min saknade A;s kompisar...

Då satte tankeverksamheten igång..
Längesen nu jag fick mig en uppdatering om honom...
Vet inte hur han mår eller vart han är...
Och de är verkligen skit jobbigt...
Saknar honom såååååååååååååååååååååååååå mycket just nu...
Hade varit helt underbart att bara få se honom nu...
Och ge honom vääärldens längsta kram....
Det är över 6 månader sen jag såg dig.. och det är åt helvete!!! ;(

Hoppas jag snart får veta hur du har de...
Och mest av allt hoppas jag att jag får se dig också...



Inga kommentarer: