tisdag 12 juli 2011

många tankar...

Vi börjar väl som jag alltid brukar göra i sånna här inlägg..
Ni som känner mig vet att jag är lite små knäpp :P
Och ibland vet jag inte helt säkert varför jag är så knäpp som jag är...
Och ibland vet jag :P

Men om jag bara vill vara öppen,
Och säga allt jag tycker och tänker och känner
så blir jag nog väldigt knäpp...
eller blyg, eller jag vet inte?
Orolig tror jag nästan att jag blir...

Tänk om jag säger fel?!....

Och som några vet iaf, så kan jag vara väldigt öppen,
med rätt ytliga saker om mig själv, annars lyssnar jag hellre
på vad andra har att säga...
När de gäller lite mer ingående saker om migsjälv, så försöker
jag ignorera dom som frågar och pratar hellre om någonting annat...

Måste jag ändra på de? och hur gör man de?
Jag är nog mest rädd att skrämma i väg folk, när de får
veta allt som har hänt och vad man har varit med om....
Nej jag har inte mördat någon.. så hemskt är de inte :P

jaaa.. eller så gör jag så....
Jag skämtar bort de... som att jag bara skojjade....
tycker inte om att vara känslomässig...
Jag kan räkna på ena handen hur många som har sett mig gråta typ...

nää... jag får fundera vidare lite....
tror jag ska ringa till min älskade F, som är typ den ända
som vet allt om mig... och gillar mig ändå :P

Tjingeling så länge...

Inga kommentarer: