måndag 25 juli 2011

Svetten lackar :)

Då var de träningsdax igen...
Eftersom de inte kommer bli någon i morgon...



Mest frustrerande är just nu min lilla putmage, som är otroligt irriterande...
Måste bort.... inom snar framtid...
Just nu är de benen som ska bli bra! Prio 1 !! :)




Idag blev de som jag nu kanske inte behöver säga; Sjukgymastik som vanligt...
Uppvärmningen på crosstraninern, den tycker min knän bättre om än löparbandet...
Så varmt blev de... :)
i mitt programm tillhör t.ex. den här höftlyft på boll..
Grym för rumpan och för små musklerna runt knät, så att man hitta
balansen...


Efter de blev de rygg o mage för resterande.... :)
Kände att jag vill kunna gå på jobbet i natt utan att se ut som
jag vore halt eller nå :P

Efteråt var de skönt att gå ut ur gymmet..
Svetten rann, och jag var nöjd med dagens träningspass :)


 Känsliga läsare, för svett, och för annat lite små konstiga
saker borde ha lärt er vid de här lagret att inte läsa min blogg...
För här är de Svett, sex, och tårar.... hahahaha ;)




Efter de blev de att åka iväg o sola en sväng.. medans jag ändå var äcklig :P

Och sen blev de ett låååångt varmt bad.... 


Nöjd för idag.. nu blir de ut med lexie... och sen en powernap på soffan,
Så man orkar med natten :)




2 kommentarer:

sara sa...

åh vilket härligt inlägg med bilder osv ! Du är superduktig fortsätt såhär & ta det i lugn takt med benen! Den där lilla mini magen kommer försvinan i ett naffs bara du ger dig attans på det & finner vad dina svaga länkar är :D ... ( kan mina utan och innantill)

Unknown sa...

men du är ju en Super kvinna sara!! :) och världens bästa inspiration!! ;D